reklama

Pachatel se vrací

Pachatel se vrací na místo činu a já se po letech vracím na blog.sme.sk a pokládám DOTAZ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Málem jsem se nevrátil... Dlouho jsem tu nebyl, takže jsem úspěšně zapomněl, jak se vlastně do blogu přihlásit. Ne že bych nevěděl jméno a heslo, ale nevěděl jsem ADRESU. Zadal jsem http://blog.sme.sk a hledal jsem někde něco jako "Prihlášenie"... Nikde nic.

Zkoušel jsem různé adresy. blog.sme.sk/admin, blog.sme.sk/login, blog.sme.sk/sprava - nic...

Nakonec jsem se proklikal přes nějakého bloggera, co si dal odkaz na to /oper/ do svých oblíbených. Hned až potkám Tomáše Bellu, tak mu udělím kázání o vhodnosti mít na titulní stránce odkaz pro přihlášení do systému. Grr...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale teď k tomu dotazu: Před časem jsem udělal takovou malou internetovou službua spustil jsem ji v ČR. Služba se poměrně ujala, tak jsem si řekl, že by nebylo zlé ji nabídnout ve slovenské podobě. Nechci s ní "pronikat na trh", nechci jí dělat reklamní kampaň, nechci se tvářit jako Big King, co přináší SuprDuprJedinečnou službu, nechci vrážet tisíce do propagace. Ne, nic z toho.

Je to služba, co není nijak "komerční". Vydělá si na svůj hosting. Na druhou stranu jsem přesvědčen o tom, že je užitečná a sám ji používám, takže stejnou možnost nabízím i ostatním. A u téhle služby mám připravenou slovenskou mutaci a chci udělat to nejzákladnější minimum - dát o ní vědět.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Otázka je: Jak? 

Jak dát vědět o službě / stránce, co si nedělá čáku na to, že "obrátí internetový trh naruby"? Kam o ní napsat, kam ji zaregistrovat, jak o ní dát vědět? 

V ČR vím kam. Na slovenském internetu mě napadá jen Zoznam. Ale to přeci není jediné místo, kde je možno uvést novou službu... Dáte mi, prosím, nějaký rozumný tip?

Díky 

Martin Malý

Martin Malý

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Jsem ochoten diskutovat o spoustě věcí. Nikdy ale nediskutuju o sobě a o svých motivacích s lidmi, kteří mne znají jen z blogu - tedy s valnou většinou z vás. Mějte to na paměti dřív, než mě poctíte svou úvahou na téma "jaký vlastně jsem a proč dělám to co dělám". Zoznam autorových rubrík:  Bavím se na váš účetNemám vás rádPohrdáníVaše bludy na moji hlavuMým analfabetům...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu