reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Malý

Martin Malý

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Jsem ochoten diskutovat o spoustě věcí. Nikdy ale nediskutuju o sobě a o svých motivacích s lidmi, kteří mne znají jen z blogu - tedy s valnou většinou z vás. Mějte to na paměti dřív, než mě poctíte svou úvahou na téma "jaký vlastně jsem a proč dělám to co dělám". Zoznam autorových rubrík:  Bavím se na váš účetNemám vás rádPohrdáníVaše bludy na moji hlavuMým analfabetům...SúkromnéNezaradené

reklama

Bavím se na váš účet

Historie bloggerských nepokojů

Martin Malý

Historie bloggerských nepokojů

V prosinci 2006 ležely blogy Respektu v troskách...

  • 28. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 623x
Technologie FuckBack

Martin Malý

Technologie FuckBack

Konečně to pravé pro blog2.0! Tisková zpráva dnes, recenze na Lupě do konce týdne!

  • 13. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 128x
  • 5
Jak jsem díky Pixymu ztratil Respekt z čtenářů

Martin Malý

Jak jsem díky Pixymu ztratil Respekt z čtenářů

a našel jsem se v učitelství, aneb Čtenáři souzněli s redakcí v hořkém akordu bojů o barevné obrázky.

  • 15. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 324x
Tisková zpráva: Blog2.0 existuje!

Martin Malý

Tisková zpráva: Blog2.0 existuje!

Včera, tedy 9.10.2006, zveřejnil pan Robin Třasalík, CEO společnosti Robin Třasalík, zcela nové a průlomové řešení pro vaše blogování.

  • 10. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 290x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu